X
קבל הצעת מחיר

נינה בלוג

הקמת אתר אינטרנט ידידותי למשתמש

 אז מה בעצם הכוונה שאומרים הקמת אתר אינטרנט ידידותי למשתמש ? כולנו משתמשים באינטרנט וכולנו גולשים באתרים כאלה ואחרים. יש אתרים שיותר נעים לנו בהם ויש כאלה שקצת פחות. שום דבר לא מקרי, ישנה תורה שלמה סביב נושא הידידותיות למשתמש באתרי אינטרנט ובמערכות מחשב בכלל.

אלמנטים רבים משפיעים על ידידות האתר למשתמש בו. אנחנו בתור בעלי עסקים שואפים לבנות אתר אינטרנט שיהווה מקום נעים ונחמד ללקוחות הקיימים והפוטנציאלים שלנו. היכולת שלנו למקסם את החוויה של המשתמש באתר היא עצומה וישנה חשיבות גדולה מאוד כיצד מרגיש המשתמש כאשר הוא נוחת באתר שלנו.

אז מהם האלמנטים היכולים להשפיע על חווית המשתמש באתר שלנו?

 – עיצוב ומראה חיצוני ובשפה המקצועית "GUI" – Graphic User Interface ממשק משתמש. כאשר לקוח מגיע לאתר שלנו בראש ובראשונה הוא סורק את עיצוב האתר , את הצבעים שלו , את הלוגו שלו , את המראה הכללי שלו ואת התחושה שהוא מעניק.חשוב מאוד ליצור אווירה נעימה עם צבעים שיתאימו לקהל היעד שלכם.  במידה ואתם עוסקים בתחום של רפואה נכון יהיה להשתמש בצבעים רכים של תכלת,לבן ירוק בהיר וכו'. לקוח שמגיע לאתר בתחום רפואה מחפש רוגע וצבעים נעימים.

– קלות ופשטות תפעול – קלות תפעול האתר וזיהוי אינטואיטיבי למה צריך לעשות באתר בכדי לקבל X  זה אחד המרכיבים החשובים ביותר באתרי אינטרנט. אתר אינטרנט צריך לתת למשתמש את מרב הכלים לבצע את מה שהוא רוצה בצורה הקלה הפשוטה והנעימה ביותר. במידה ויש לכם אתר לקבלת מידע מלקוח חשוב מאוד שהלקוח יראה מול עיניו איפה הוא צריך ללחוץ ,איך ללחוץ ומתי ללחוץ. הוראות הפעלה גרפיות יעזרו לכם וללקוח להשתמש באתר בצורה נוחה יותר וכך תגדיל את יעילות האתר שלכם בצורה משמעותית.

– ביצועים יעילות,שלמות ומהירות תגובה – בעידן של היום אתרים חייבים להיות זריזים ויעילים. לאנשים יש מעט מאוד זמן לבזבז ובאופן טבעי ככל שאנחנו מתקדמים עם החיים דברים הופכים להיות יותר ויותר מיידים. אתר שעובד באטיות כבדות ובחוסר יעילות ירחיק את הגולשים ותוך מספר שניות. ביצועי האתר והיעילות שלו לתת ללקוח את מה שהוא בא לחפש בזמן הקצר ביותר ישפרו את השירות שלכם כספקים ויהפכו את הלקוחות שלכם מאושרים יותר. כמובן שתקלות ובאגים באתר זה דבר חמור שלא נסלח על ידי גולשים מזדמנים..כי לקוח שרואה תקלות ובעיות באתר שואל את עצמו …למה לא להזמין שירותים או מוצרים של חברה שלא מסוגלת לתחזק את האתר שלה?? כמובן שבעיות תקלות וחוסר שלמות באתר לא תורמים לידידותיות האתר למשתמש.

אתר ידידותי למשתמש הוא המפתח להצלחת עסק אינטרנטי. הדברים הקטנים הם שיהפכו את האתר שלכם להצלחה גדולה. ההבדל בין אתר מצליח לפחות הוא היכולת לגרום לגולשים להרגיש בנוח באתר ולגרום להם לרצות להישאר. ככל שהגולשים יישארו באתר שלכם כך גדל הסיכוי שהם יהפכו להיות לקוחות נאמנים. אתר אינטרנט זה עסק לכל דבר ויש לנהוג בו כך, אם אתם בעלים של מסעדה וחשוב לכם שהריצוף יבריק , שהעובדים יראו ייצוגי ושהשלט בכניסה יראה כמו שצריך כך יש לנהוג גם באתר אינטרנט שלכם.