X
קבל הצעת מחיר

נינה בלוג

קידום אתרים ממוקד

תחום ה-קידום אתרים תופץ תאוצה בשנים האחרונות והופך להיות כלי השיווק המבוקש ביותר על ידי בעלי עסקים.ההבנה של בעלי העסקים שאם אתה לא שם אתה לא קיים קיבלה משמעות חדשה והיום הקמת אתר אינטרנט שלא מקודם ב-Google הוא לא חלק מהמשחק.

 

מילת המפתח היום היא "קידום אתרים ממוקד" ממוקד כי התחרות הפכה קשה קשה מאוד אפילו , ולהתחרות באתרים גדולים ובקונצרנים בנישות תחרותיות הוא פשוט בלתי אפשרי. לכן חשוב מאוד למקד את עבודת הקידום, מיקוד משמעו לחפש את הביטויים הפחות תחרותיים כאלה שיאפשרו לכם בתור עסק להתברג בראש תוצאות החיפוש של Google ולהגדיל את קהל הלקוחות שלכם בצורה קבועה ולאורך זמן.

 

השיטה היא פשוטה למדי, ניתן להשתמש בכלי שנקרא Keywords Tool ולומדים את נפחי החיפוש-והתחרות של כל ביטוי ומנסים לזהות ביטויים מהסוג שהזכרנו קודם, 20-30 ביטויים לא תחרותיים שווי ערך לביטוי אחד , הכי תחרותי בנישה מבחינת כמות גולשים.

 

קידום אתרים מהסוג הזה יביא לכם תוצאות בצורה מהירה יותר וכמו כן יהיה לכם קל הרבה יותר לשמור על אותם דירוגים , כי כידוע הקושי בקידום אתר זה לא להגיע למקומות הגבוהים אלא לשמור עליהם אל מול התחרות הרוחשת סביב ללא הפסקה.

 

יתרון נוסף לשיטה והדרך הזו היא שסביר להניח שעלויות קידום ממוקד יהיה זולות יותר , כי בקידום הנוסחה היא פשוטה תחרות = מחיר גבוה , חוסר תחרות = מחיר נמוך, מילת המפתח היא "ביטויי זנב" ביטויים שלכאורה לא עושים רושם משמעותיים אבל כאשר יש לך 20-30 ביטויים דומים בדפים הראשונים של Google התנועה לאתר שלך זורמת ומניבה לך לקוחות ועסקאות באופן שוטף.

 

כמו שכולנו יודעים נישת ה-ביטוח היא נישה תחרותית מאוד , אולי הנישה תחרותית ביותר בתחום הקידום אתרים בארץ ישראל. לאתר חדש או למישהו שעדיין לא עשה פעילות קידום לבוא ולנסות להגיע למקומות הראשונים לביטויים כמו : ביטוח רכב , ביטוח חובה  וכו' זה כלשון מועד , כי אין שום סיכוי שגוף קטן בינוני יהיה מסוגל להתמודד מול חברות ביטוח גדולות שמשקיעות מאות אלפי שקלים בשנה לנושא הקידום. 

 

נסו למצוא את הנישות שיניבו לכם תוצאות מהירות וכאלה שיחזיקו מעמד לאורך זמן בהשקעה כספית סבירה.